Mine produkter
Hjælp

Visma Løn release 12. og 15. juni 2023

af Helle Valso (Opdateret ‎15-06-2023 20:39 af Helle Valso VISMA )

Vedlagt releasedokument for Visma Løn, opdateret efter sidste release.

8 Kommentarer
Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Resultattabellen BANK er forkert for løntrin 6 vedkommende både pr. 01.07.2023 og pr. 01.07.2024.

Grundet der er tale om overenskomstens minimumssats er denne kun tilnærmelsesvis reguleret med de aftalte procentreguleringer.

Da tabellen vedligeholdes af Visma kan jeg ikke selv rette i tabellen.

 

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

af Anja Bogaerdt

Hej Klaus

 

Det er en tabel vi har modtaget fra FA med årslønninger, så vi gik ud fra at det var de rigtige satser.

 

Tak for at du opdagede det og skrev til os, vi får det naturligvis rettet.

 

Mvh. Anja Bogaerdt

Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Hej Anja

 

Den tabel i selv har linket til i nyheden af 30. maj indeholder det korrekte beløb pr. 01.07.2023, fejlen må åbenbart være opstået senere end da.

 

Mvh/Klaus

af Anja Bogaerdt

Hej Klaus

 

Tabellen i lønsystemet har vi modtaget direkte fra FA. Men tabellen jeg har vedlagt på Community er den som FA har lagt på FA-Net. Så de har tilsyneladende haft to versioner af samme fil.

af Anja Bogaerdt

Hej Klaus

 

Løntrin 6 er nu opdateret  i tabellen BANK 🙂

 

Mvh. Anja Bogaerdt

Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Hej Anja

 

Tak for hjælpen.

Lige et par småting mere.

Jeg kan ikke se vi har fået den medarbejderspecifikke revisionsrapport lagt på, formoder det nok også gælder for andre.

Endvidere mangler du at tilføje 15. juni 2023 på forsiden af releasedokumentet 😊

 

Mvh/Klaus

af Anja Bogaerdt

Hej Klaus

 

Jeg ved ikke om du er klar over det, men du har svaret på release opslag vedr. Visma Løn og ikke Visma Løn Finans, og indholdet er ikke ens i alle tilfælde.

 

Du skal hente det dokument, der vedrører Finanskunder.

 

Rapporten Revisionsrapport (medarbejderspecifik) hentes under menupunktet Rapporter og findes også på Visma Løn Finans. Sig til hvis du ikke kan se den under det menupunkt.

Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Hej Anja

 

Du henleder min opmærksomhed på noget, det er godt det snart er weekend 😋

Jeg fastholder dog min kommentar omkring den medarbejderspecifikke revisionsrapport, den har jeg ikke mulighed for at danne i Visma Løn Finans.

 

God kommende weekend.

Mvh/Klaus