Minun alueeni
Apu

Uusia ominaisuuksia, parannuksia ja korjauksia Passeli Meritissä!

tekijä Taina L (Päivitetty ‎13-10-2025 08:52 tekijä Taina L VISMA )

Ohjelmaan on jälleen tehty päivityksiä vastaamaan paremmin asiakkaidemme tarpeita:

Pankkiyhteys:

• Pankkiyhteys on nyt mahdollista muodostaa OP:n, Nordean ja Holvin lisäksi myös POP Pankin, Oman säästöpankin sekä Säästöpankin kanssa
  • Pankkitapahtumien käsittelyä on parannettu niin, että saman tunnisteen sisältävät tapahtumat tuodaan jatkossa ohjelmaan, kuitenkin edellyttäen että kyseiset tapahtumat ovat eri päiviltä. Tämä parannus tehostaa toistuvien kuukausittaisten maksujen hallintaa.
  • Pankkitapahtuma on jatkossa mahdollista kohdistaa myös Kuluennakon hyvitystapahtumaan.

Asetukset:

• Laskutustapahtumaraporttiin on lisätty mahdollisuus laajempiin ja yksityiskohtaisempiin tietoihin. Jatkossa raportilla näytetään yrityskohtaisesti laskutetut tuotteet, tapahtumamäärät, yksikköhinnat ja yhteensä-summat.
    • Laskutustapahtuma-raportti on suunniteltu erityisesti tilitoimistoasiakkaiden tarpeisiin, sillä raportilla saat eriteltyä pääkäyttäjätunnuksesi alla olevien yritysten pankki-, verkkolaskutus, sekä palkkatapahtumia raporteiksi.

1 Kommentti
Suvaste
CONTRIBUTOR *
tekijä Suvaste

Olen käynyt pankin kanssa pitkää keskustelua ja olen käynyt Passeli Meritin kanssa keskustelua ja POP-pankin osalta pankkitapahtumia vaan ei tule näkyviin vaikka pankki on kuinka hyvin aktivoitu.

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!