Visma Website & Webshop
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Henrik Schytz
  • 1 Svar
  • 0 ros
  • 688 Visninger
Jeg vil i denne vejledning komme ind på, hvordan PayPal opsættes som en betalingsmetode i Visma Webshop. Jeg forudsætter her, at du allerede har oprettet en PayPal-konto.

For at kunne opsætte en PayPal betalingsmetode i Visma WebShop, er at du kender dit login, adgangskode, samt din signatur og disse oplysninger finder du på din PayPal-konto og sådan gør du:

Login ind på din PayPal-konto: Login på PayPal her

Her på siden, skal du nu trykker på "Min profil" og på "Kontoindstillinger":
Login side

Kontoindstillinger

I Profiloversigt, som fremkommer, skal du nu have fat i "API-adgang":

api-adgang

Her trykker du nu på "Vis API-signatur"

api-signatur

Oplysninger du skal benytte i Visma WebShop, står her:

vis-api-signatur

Hvis du allerede har oprettet en API-signatur, så finder du opsætningen sådan her:
Login på din PayPal-konto tryk "Min profil" og "Kontoindstillinger" og "Mine salgsværktøjer" "API-adgang" - "Opdater"
profil-salg-api-signatur

Nu har vi de oplysninger, som skal benyttes til PayPal betaling og vi åbner nu vores WebShop og går til "Indstillinger" og "Betalingsmetoder"
Betalingsmetode 

Opret Betalingsmetode og vælg "Læs mere" under PayPal

vælg paypal
Her indtaster vi nu vores oplysninger fra PayPal og trykker "Gem og tilbage" og vi har fået oprettet PayPal, som betalingsmetode i WebShoppen.

paypal-betaling

Her er resultatet:
paypal-betaling-kassen

Kommentarer
CHAMPION *

Hej Visma m.fl.

Jeg forsøger at opsætte PayPal som betalingsløsning i Webshop.

Jeg har oprettet PayPal erhvervskonto, men finder ikke de nødvendige oplysninger på min Paypal konto, jf. ovenstående vejledning.
PayPal´s opsætning set lidt anderledes ud idag.

paypal_API.pngJeg vælger øverste mulighed færdig betalingssystem, Tildel API-tilladelse, men løber her ind i at jeg skal angive et "Brugernavn for tredjepartstilladelse" for at kunne lave et "opslag".

Jeg har forsøgt de andre valgmuligheder også.

mvh

Niels Ansø

DAJOLKA.net

CHAMPION *

Hej Visma m.fl.

Jeg forsøger at opsætte PayPal som betalingsløsning i Webshop.

Jeg har oprettet PayPal erhvervskonto, men finder ikke de nødvendige oplysninger på min Paypal konto, jf. ovenstående vejledning.
PayPal´s opsætning set lidt anderledes ud idag.

paypal_API.pngJeg vælger øverste mulighed færdig betalingssystem, Tildel API-tilladelse, men løber her ind i at jeg skal angive et "Brugernavn for tredjepartstilladelse" for at kunne lave et "opslag".

Jeg har forsøgt de andre valgmuligheder også.

mvh

Niels Ansø

DAJOLKA.net