annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in for at tilføje dine favoritområder
Dennis Patriek Leuring
  • 0 Svar
  • 0 ros
  • 184 Visninger
Det er muligt at lægge tjeklister ind på dine aftaler i ServiceSuite, som skal være udfyldte af din medarbejder. Du kan selv bestemme om det skal være et krav at de skal være udfyldt før en sag kan afsluttes.

I dette eksempel ønsker jeg at oprette en tjekliste, hvor medarbejderen skal udfylde om de har bestilt materialer til sagen, om de har taget materialer fra servicevognen, eller om de har taget materialer fra lageret.

Opret en tjekliste

For at oprette en tjekliste skal du gå til Kartoteker – Tjeklister.

Klik på Tilføj og angiv en navn og/eller beskrivelse.

Design tjekliste

Du er nu klar til at designe din tjekliste. Marker den tjekliste du ønsker at designe, og klik på knappen Design.

Indsæt de felter du ønsker både for almindelig skærm og for mobile skærme. Hvis du har valgt tjekfelter til af hakning for almindelige skærm, vil de samme felter blive vist i udvalget for mobilskærme. Hvis du ikke vælger at designe for begge skærme, eller hvis der er en forskel på tjeklisterne for de to skærmindstillinger, vil du blive gjort opmærksom på dette når du forsøger at gemme tjeklisten.

Det er muligt kun at designe en tjekliste til en type skærm, men i det tilfælde af at du har sat valgt at en tjekliste skal være udfyldt før en sag kan afsluttes, vil det ikke være muligt at afslutte en sag, for den skærmtype du ikke har en valgt at designe en tjekliste for. 

Tjeklister i servicesuite

Hvordan tilføjer jeg en tjekliste til en sag?

Tjeklister i ServiceSuite

Når du opretter en sag eller redigere en oprettet sag, kan du under fanebladet tjeklister vælge de tjeklister du har oprettet. Klik på dropdown listen øverst og vælg din tjekliste. Klik på tilføj tjekliste, herefter vil den valgte tjekliste blive vist.

Klik på ok.

Hvordan udfylder jeg en tjekliste på almindelig skærm?

1. Du udfylder en tjekliste samme sted som du tilføjer den.
2. Åben din sag og vælg fanebladet Tjeklister.
3. Udfyld tjeklisten og sæt hak i Denne tjekliste er udfyldt.
4. Klik ok.

Hvordan udfylde jeg en tjekliste på min mobil?

Åben sagen på din mobil

klik på Tjeklister

Udfyld din tjekliste og gem indstillinger.