Mine produkter
Hjælp

Udforsk “Mine produkter” i Visma Community

07-05-2021 12:51 (Senest opdateret 29-09-2022)
  • 0 Svar
  • 1 ros
  • 2251 Visninger

udforsk-mine-omraader.jpg

 

Vælg dine foretrukne produkter og oplev forskellen i dit community.

 

Hvad er “Mine produkter”?

“Mine produkter” er områder med genveje direkte i din navigationsmenu, der også dukker op på forsiden af din community-profil. Med “Mine produkter” har du hurtig adgang til de nyeste opdateringer direkte fra din profilforside. Kort fortalt, ved at vælge de områder, der interesserer dig, får du en bedre brugeroplevelse med Visma Community.

 

Hvad er fordelene ved at føje til “Mine produkter”?

Ved at vælge dine områder forbedrer du brugeroplevelsen på flere måder:

 

  • Hurtigere navigation
  • Nemmere adgang til produkter og services
  • Nyheder og opdateringer vedrørende dine favoritemner

 

Hvordan administrerer jeg “Mine produkter”?

Det er nemt at tilføje de områder du gerne vil se: 

 

Administrer “Mine produkter”

1. Gå til “Mine produkter” i top navigationen (firkanten bestående af de ni prikker) og vælg “Administrer Mine produkter"


Billede 1 .png

 

 

2. Du kan vælge at fjerne områder, som du ikke bruger, eller tilføje områder, som interesserer dig.

 

Billede 2.png

Billede 3.png

 

 

 

3. Hvis du ønsker at tilføje et produkt, der har begrænset adgang, skal du gå til dets område og bede om adgang via e-mailadressen, som vises i informationsboksen.

 

Step3.png

 

 

4. Du kan også tilføje produkter udenfor din profil, forretning eller landegrænse. Naviger til det område du ønsker at tilføje ved at søge i søgefeltet for hele Communitiet (husk at ændre dropdownmenuen).

 

billede 5.png

 

 

5. Klik på “+ Mine produkter” på højre side for at tilføje det valgte område.

 

billede 4.png

 

God fornøjelse med at vælge og tilføje dine foretrukne produkter, og derigennem få mere ud af dit Visma Community!

 

Obs: Vær opmærksom på, at når du tilføjer et produkt til "+Mine Produkter", vil du automatisk også abonnere på produktet, hvilket betyder, at du modtager mails om nyheder, opslag, kurser og lignende, på dette område. Dette kan ændres ved at følge denne guide.