Minun alueeni
Apu
laurikaski
CONTRIBUTOR *

Maventa tunnus ja Visma.net (vai onko tämä palsta kuollut ja turhanpäiväinen?)

tekijä laurikaski

Pohdin, onko Visma.netin tukiyhteisö vielä voimissaan vai hiipumassa=kuollut. Kohtasin ongelman, johon en löydä ratkaisua, ja olen päätynyt siihen kaikille tuttuun tukilimbotilaan. Kokeillaan kuitenkin, saisiko täältä apua:

Olen integroimassa Maventan rajapintaa sähköisten laskujen tarkistamiseksi osaksi asiakaspalveluportaalia. Tarkoituksena on, että järjestelmä päivittää Visma.netin asiakastiedot automaattisesti rajapinnan kautta suoraan rekistereihin, jolloin tiedot pysyvät vaivattomasti ajan tasalla.

Ongelmana on, että sopimuksemme Maventan kanssa on Visma.net-sopimus, ja tukemme tulee ruotsalaisen kumppanin kautta, jonka taso on lähes olematonta – pääsen parempiin tuloksiin googlettamalla. Minulla on nähtävästi tunnus Maventa-palvelussa, mutta en pysty resetoimaan salasanaa, koska se linkittyy Visma.net-identiteettiin, mikä estää sisäänkirjautumisen. Miten tässä kannattaisi toimia, kun Maventa-tuki ei auta eikä Visma.net-tukeen saa yhteyttä?

Saan Maventa kirjautumisesta Visma.net-tililläni seuraavan virheilmoituksen:

Access denied

Access to Maventa is not allowed due to an application policy.

ID: b03540d1-fb37-4929-8f9d-xxxxxxxxxxx

Timestamp: 2026-06-30 09:00:54Z

You are signed in as Etunimi Sukunimi ([email protected])

Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan Visma.net – Maventa.fi -ongelmaan tai siihen, etteivät rajapinnat ole käytettävissä?

0 VASTAUSTA0
Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.