Minun alueeni
Apu
Antti Toivonen
CONTRIBUTOR *

Alarajahuonennus ja verotili

tekijä Antti Toivonen

Moi,

 

Alarajahuojennus kirjautuu verottajalla verotilille, olen käyttänyt verotilille jäänyttä alarajahuonennusta seuraavien myyntilaskujen alv-verojen kuittaamiseen, joka tarkoittaa että se tulee seuraavan vuoden aikana käytettyä.

Nyt ongelmana on että epasseli ei tätä huomioi vaan minulle kertyy taseeseen/tilinpäätökseen/veroilmoitukseen verosaamisia ja verovelkoja. Mikä on oikeaoppinen kirjaus jotta saan verovelat ja verosaamiset ajantasalle ja ne eivät jatkuvasti kasva.

 

Täällä näkyvät muissa saamisissa:

1762 Oma-aloitteisten verojen kirjaukset

Ja täällä sitten muissa veloissa.

2948 Muut verotilivelat

En siis ole koskaan ottanut rahoja palautuksena verottajalta vaan ne ovat siellä verotilillä. Kiitos avusta.

3 VASTAUSTA3
Antti Toivonen
CONTRIBUTOR *

tekijä Antti Toivonen

Laitoin teille viestiä kuten pyysitte, mutta kukaan ei ole vastannut tukipyyntööni.

Outi A
VISMA

tekijä Outi A

Hei Antti,

 

kiitos tiedosta. Ilmeisesti vastaus ei ole tullut teille perille. Laitamme teille viestin uudelleen tulemaan. Huomaattehan tarkistaa myös roskapostin ja jos on käytössä gmail niin Tarjoukset osion. Pahoittelut tilanteesta ja mukavaa kevään jatkoa!

Outi A
VISMA

tekijä Outi A

Hei Antti, 

 

kiitos viestistäsi. 

Voitteko laittaa tästä meille sähköpostia osoitteeseen support@epasseli.com . Saamme siten asiakaskohtaiseti ratkaistua tilanteen. 

 

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!