Minun alueeni
Apu
JormaS
CONTRIBUTOR *

Uutiskirjeen postituslista

tekijä JormaS

Minulla on runsaan sadan hengen postituslista Excelissä. Haluaisin siirtää sen ylläpidon ePasselin uutiskirjeen postituslistalle. Tällöin asiakkaat voisivat itse poistaa itsensä ja lisätä uuden henkilön postituslistalle uutiskirjeen saajaksi. Manuaalisesti Excelissä listan ylläpito on alkanut olla haasteellista. Siitä on mm. aiheutunut, että äitiysloman aikana tärkeät viestit eivät ole tavoittaneet organisaation yhteyshenkilöä. Organisaatiot ovat alkaneet pyytää myös useampia yhteyshenkilönimiä viestien saajiksi. 

Onko mitään järkevää keinoa Excel-listan sähköpostiosoitteiden siirtämiseksi ePasseliin?

2 VASTAUSTA2
JormaS
CONTRIBUTOR *

tekijä JormaS

Kiitos Outi A. Juurikin Visman verkkokauppaa tarkoitin. Ratkaisua ei ilmeisesti ole, joten näpyttelin sähköpostiosoitteet käsin. Onneksi määrä oli "vain" sata. Nyt se on alkanut kasvaa toivotusti. Jossain toisessa tilanteessa sähköpostiosoitteita olisi voinut olla moninkertainen määrä. Kannattaisi ehkä jokin ratkaisu miettiä esim. csv-tiedoston avulla. 

Outi A
VISMA

tekijä Outi A

Hei!

 

Tarkoitat tällä ilmeisesti Visma Verkkokauppaa? Voitteko laitaa viestiä asiasta osoitteeseen helpdesk@passeli.com niin vastaamme teille verkkokauppaan liittyviin asioihin sitä kautta. 

 

Mukavaa viikon jatkoa!

Pysy kärryillä!

Klikkaa artikkelin oikeasta yläkulmasta kolmea pistettä ja "Tilaa". Näin saat ilmoitukset suoraan postilaatikkoosi, kun artikkeliin tulee jotain uutta. Valitse oikealta asetusvalikosta tilaa, niin pysyt mukana!