Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

Fout tijdens laden rapport

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Een collega wil een rapport openen (klassiek)  en krijgt onderstaande foutmelding. Echt alleen bij dat rapport. Wat is het en kan ik er zelf wat aan doen of ligt dit aan Visma?

 

Roel_Harmsen_0-1715779633392.jpeg

 

3 ANTWOORDEN 3

door Edwin Scheidt SC

Hallo   

Deze melding heeft betrekking op het uitfaseren van de Report Builder.
vanaf 01-04-2024 is het niet meer mogelijk om de verzuim rapportages, die in de Report Builder zijn gebouwd, op te vragen. De achterliggende report models zijn niet meer beschikbaar. Hierover hebben we eerder op onze community bericht:
https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-Reporting/BELANGRIJK-Deadline-verzuim-rapporten-verpl...

 

Er zijn een aantal nieuwe verzuimrapporten beschikbaar gesteld in Youforce Reporting die de oude standaard rapporten vervangen.

 

Ons advies is om de rechten in Beheer Autorisaties van Managementinformatie te verwijderen bij de betreffende rapporten om verwarring te voorkomen.

@Roel_Harmsen

brussaard-c
CHAMPION *

door brussaard-c

@Roel_Harmsen , 

 

Ik zie in de hyperlinkregel Verzuim staan. 

Rapporten type verzuim zijn helaas niet meer te openen, zo uit mijn hoofd was de einddatum om te openen 31-03-2024. 

Als je zoekt op "Stapsgewijze uitfasering Report Builder" kun je voor zover ik weet de tijdlijn zien waarin staat beschreven wanneer iets vervalt.

 

Groet, 

 

Christian

L Weegenaar
CHAMPION *

door L Weegenaar

Waarschijnlijk open je een rapport waar het report builder model van is vervallen. Verzuim bijv.