for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Avstemming i lønnssystemet bør gjøres flere ganger i løpet av året. Vi anbefaler at du som et
minimum foretar en avstemming pr. 30.06, 31.10 og 31.12. Formålet er å kontrollere at data i
lønnssystemet er korrekt, samt å foreta en avstemming mot regnskapet.
Listene under Rapporter | Avstemming tas ut og avstemmes mot regnskap.
Listen A-melding oppsummering kan sjekkes mot avstemmingsrapport.
Avstemmingsrapport bestiller du under Periodens lønn | Bestille a-melding avstemmingsrapport. Angi ønsket år og mnd. Hvis du trenger å se innsendte arbeidsforhold kan du kun velge en mnd av gangen.
Send inn på samme måte som du sender inn a-melding. Høyreklikk på retur og velg fil som slutter på .ods for å se på listen i Excel.
Det kan være lurt å ta ut en feriepengeliste hver måned, og lagre denne i pdf. I tillegg anbefaler vi at du tar ut en feriepengeliste før du overfører til nytt år.
Hei, har bestitl a-melding avstemmingsrapport, mener det er i excel rapporten kommer, men hvordan får jeg hentet den frem???????
Forespørsel + Altinn meldingsboks.
- men regner med du har funnet av det nå;-)
Det har jeg vettu 🙂
Dette brukertipset oppdateres fortløpende etter som vi ser hva dere har behov for.
Før du ringer oss i januar er det viktig at du er kjent med innholdet i denne artikkelen. Denne artikkelen vil kunne hjelpe deg gjennom årsavslutningen.
Våre åpningstider i januar finner du her.
Januar er en travel måned for alle som jobber med lønn. Benytter du deg av Huldt & Lillevik sine supporttjenester, vil du i perioder kunne oppleve noe ventetid.
Husk at du kan kontakte oss via chat om du har spørsmål knyttet til årsavslutningen. Ikonet for chat finner du nede på høyre side her inne.
Når du ringer inn på support, får du spørsmål om å sette deg på callback. Vi anbefaler at du velger å sette deg på callback, slik at du får gjort andre ting mens du venter.