Hei, Vi ønsker å utforske hvordan kunstig intelligens kan støtte skriveprosesser i fagsystemene våre. For å få til dette trenger vi...
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Mange Visma-tjenester bruker det samme påloggingssystemet.
Hei, Vi ønsker å utforske hvordan kunstig intelligens kan støtte skriveprosesser i fagsystemene våre. For å få til dette trenger vi...
KS Digital har laget en portal/tjeneste for brukere/klienter av barneverntjenesten, der brukeren kan lese og sende post, se og behandle...
Er det en enkel måte i Vima Net å endre opprettede periodiseringer på? Kan man på et eller annet vis...
Vi har gjennom tidene fått mange endringsønsker om flere filter i klient- og hendelseslisten. Nå er vi endelig i gang med...
Vi har gjennom tidene fått mange endringsønsker om flere filter i klient- og hendelseslisten. Nå er vi endelig i gang med...
Vi har gjennom tidene fått mange endringsønsker om flere filter i hovedperson og hendelseslisten. Nå er vi endelig i gang med...
Vi har gleden av å invitere deg som jobber innen våre fagområder Barnevern, Velferd, Flyktningtjenester og Voksenopplæring til en inspirerende...
Hei. Tusen takk svar på tråden her, og syns både planen og evalueringen så veldig fine ut 🙂 Jeg skal...
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.