for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Import av regnskapsdata fra Tripletex aktiveres under innstillinger i Periode og År.
Der angir man Tripletex som importkilde. Man blir spurt om en API brukernøkkel av Periode og år. Denne får man fra Tripletex. Trenger du hjelp til oppsettet i Triplex kan du se denne detaljerte fremmgangsmåten som alltid vil f...
Opprettelse, oppsett og aktivering av Tripletex API bruker nøkkel gjøres i Tripletex programmet. Trykk her for Tripletex sin veiledning om å opprette API-nøkkel
Er du ikke regnskapsfører, men bare skal hente inn data fra eget selskap, følger du denne noe enklere fremgangsmåten. Trykk her for dette.
Hva gjør jeg hvis jeg får melding om "ingen data funnet" eller på andre måter importen ikke fungerer?
Tripletex support vil kunne bistå med evt utfordringer rundt dems program.
Står du fast med noe i Periode og år, og ikke kommer videre tross overstående, ta kontakt med
support.py@visma.com og forklar hele saken og hva du har avdekket basert på overstående punkter.
Lykke til 😊
Her viser og forklarer vi hvordan du masseoppretter klienter og importerer fjorårsdata fra Finale, Total eller Altinn.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.