Mine områder
Hjelp

Bruk av prosjektmaler

12-09-2019 13:19
  • 1 Svar
  • 0 liker
  • 1901 Visninger

Hvis prosjektene dine er strukturert likt burde du vurdere å bruke prosjektmaler som du kan bruke når du oppretter nye prosjekter. Du kan enten bruke en av de eksisterende prosjektene som mal eller lage separate prosjektmaler. Dersom du bruker tilbud kan du også legge til prosjektmal fra tilbud. 

Prosjektmaler kan legges til etter at du har opprettet et prosjekt. Legger du til en mal vil den ikke erstatte noe, så du kan bruke denne funksjonen også på pågående prosjekter.

 

Bruke et annet prosjekt som mal

Du kan velge ethvert åpent prosjekt som mal. Når du klikker på prosjektfeltet, vil alle prosjekter listes i alfabetisk rekkefølge. Du kan søke etter et spesifikt prosjekt på navn, nummer eller kunde. Etter at du har valgt prosjektmal, kan du velge hva du ønsker å importere. 

Fra tilbud

Hvis salget har tilbud knyttet til seg, vil du kunne se en liste med tilgjengelige tilbud ved å klikke på “Fra tilbud”. Tilbudsnummer, totalen, status og dato vises så det skal være enklere å gjenkjenne tilbudet du ønsker å bruke som mal. 

Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei,

 

Hvis jeg først kopierer et tilbud og etterpå velger en mal på tilbudet, så overskriver malen Friteksten så alt som ligger inne fra før under fritekst blir borte. Fra det du skriver så skal vel ikke det skje?

 

-Beate-

Bidragsytere
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"