Mine områder
Hjelp
Tove Mønsted
CONTRIBUTOR ***

Utprøving PAS prøver

av Tove Mønsted

Skal melde opp elever i PAS prøver.  Utprøving i regi av udir.  Men faget ligger ikke der.  Er det Visma eller kommunene som legger inn faget?

3 SVAR 3
Godkjent løsning
Tomas Torbjørnsen
VISMA

av Tomas Torbjørnsen

Hei, @Tove Mønsted! Jeg ser at du har fått litt mer info gjennom diskusjonstråden i Visma Flyt Skole. Ønsker du at jeg skal slette denne tråden?

Ha en fin dag videre!
 

Mvh
Tomas Torbjørnsen/ Community Manager

Husk å trykke "godta som løsning" på svar som løser problemstillingen din, og gi gode svar en "like". Da hjelper du også andre som er i samme situasjon senere.

Andreas Nuland
CONTRIBUTOR **

av Andreas Nuland

Fint om link til løst saker kunne blitt opplyst om i tråden. Vi hadde samme problem men ser ikke hvor trådstarter egentlig har fått svaret sitt. Er det riktig at ingen kommuner får brukt PAS frem til nytt sertifikat for FlyVO kommer 12. mars?

av Tomas Torbjørnsen

Hei @Andreas Nuland! Jeg ser at du ikke har tilgang til området hvor denne diskusjonstråden befinner seg, ettersom det er knyttet til produktområdet for Visma Flyt Skole. Men kan i alle fall meddele at svaret der er som følger:

"Svaret vi har fått fra Udir nå er at det ikke er mulig å melde på elever til eksamensutprøvingen fra et skoleadministrativt system. Skolene må gjøre påmeldingen direkte i PAS-prøver." 

Håper det hjalp 🙂

 

Mvh
Tomas Torbjørnsen/ Community Manager

Husk å trykke "godta som løsning" på svar som løser problemstillingen din, og gi gode svar en "like". Da hjelper du også andre som er i samme situasjon senere.