Mine områder
Hjelp
Lars-Erik Moltzau
CONTRIBUTOR ***

OBS! Endret oppdragstype for Kundetiltak tar ikke med seg alle nye linjer ved årsskifte

av Lars-Erik Moltzau

Tidligere i sommer kom det en oppdatert oppdragstype for kundetiltak hvor det er tatt med noen nye linjer, samt ny tabell for reelle rettighetshavere.

 

Når en tar årsskifte fra forrige oppdrag, så kommer ikke disse nye linjene med, bare den nye tabellen.

Dersom en velger bort haken om «Gjennomføring kundetiltak» så fungerer det, men da får man ikke med seg info og innhentet dokumentasjon fra fjoråret. Det burde være helt unødvendig at all info og dokumentasjon må legges inn en gang til.

 

Eller har vi misforstått noe helt?

2 SVAR 2
Godkjent løsning
Linda_Jensen
VISMA

av Linda_Jensen

Hei Lars-Erik 🙂

 

Vi har rettet feilen som oppsto når oppdragstypen Kundetiltak og løpende oppfølging etter hvitvaskingsloven overføres til nytt år. Tabellene som har endring i oppdragstypen for 2022 må fylles ut på ny.

For klienter som allerede er overført til nytt år. I egenskaper på oppdraget bytt type til 'Kundetiltak og løpende oppfølging etter hvitvaskingsloven'

 

Jeg beklager at vi ikke klarer å ta med data fylt ut i tabellene 'Den som handler på vegne av klienten og klienter som er fysisk person', 'Bransjerisiko' og 'Forenklede kundetiltak ved lav risiko' fra 2021 til 2022.

Det er teknisk ikke mulig å løse, dessverre.

 

Mvh

Linda Jensen

 

av Malin Selstad

Hei Lars-Erik 😊 Takk for tilbakemeldingen, utvikling jobber med å fikse dette. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"