for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Når vil det foreligge mulighet til å foreta import (oppsett av jobber som går hver natt?) av sykmeldinger og søknad om sykepenger til Huldt & Lillevik 5.0?
Vet at bla Visma Enterprise HRM har hatt den muligheten lenge – ca. siste året (og de legger seg rett inn på fraværsbildet til den ansatte).
Veldig nyttig og tidsbesparende at de ligger i lønnssystemet så en bare behøver å sjekke dem - at datoer etc stemmer. Og en vet at det blir korrekt og at en ikke overser noe, når en skal sende inn inntektsopplysningsskjema digitalt.
Mvh.
Anniken S. Flatla
Hei
På nåværende tidspunkt foreligger det ingen konkrete planer for å implentere dette direkte i Huldt & Lillevik.
Vi ser på alternative løsninger for å eventuelt implentere dette i tilleggsproduktene i Visma.net, men det foreligger ikke noe tidsperspektiv på når dette eventuelt skal være på plass.
Mvh
Kenneth
Huldt & Lillevik
Jeg støtter absolutt dette forslaget, jeg etterspurte det faktisk på Lønnsforum vår. Det skulle bare mangle at dette ikke blir implementert raskest mulig.
Oppfordrer sterkt til at dette blir gjort inne i Huldt & Lillevik-programmet og ikke i et tilleggsprodukt (i Visma.Net). Det er mange av deres kunder som bruker andre leverandører enn Visma både når det gjelder timeføring/fraværsføring og regnskap.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.