Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"
Huldt & Lillevik Lønn
avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
CONTRIBUTOR ***

Fanen "Ferieberegning" burde vært for ALLE brukere av Calender, ikke bare payroll-brukere.

Per dags dato finnes fanen "Ferieberegning" bare hos de som bruker Payroll som lønnsystem. Hvorfor det? Hvorfor er ikke alle funksjonalitetene i Calender også for oss som bruker andre lønnssystemer?

Jeg foreslår, slik som deres supportavdeling foreslår, at fanen Ferieberegning burde vært for alle som bruker Calender!

3 SVAR 3

Re: Fanen "Ferieberegning" burde vært for ALLE brukere av Calender, ikke bare payroll-bruk

Hei Cecilie

Skjermbildet ferieberegning i Visma.net Calendar er kun tilgjengelig våre Payroll kunder.

For å være konsistente, og unngå at data må oppdateres flere steder har vi valgt at Huldt & Lillevik Lønn skal være master på ferieavtaler og tilhørende feriedager. 

Med vennlig hilsen

Wenche Jacobsen

Product Manager

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Re: Fanen "Ferieberegning" burde vært for ALLE brukere av Calender, ikke bare payroll-bruk

Takk for tilbakemelding!

En vurdering da er å lage en "opplæringsvideo/webseminar" for H&L kunder og en for Payroll kunder. Når jeg fulgte med på webseminaret deres for å få opplæring i Calender, så kom det ikke frem at Ferieberegning kun gjaldt de kundene som kjørte lønn i Payroll. Dette gjelder flere av funksjonene i Calender.

Litt dumt når noe "selges inn" som mulig i Calender, så ender det opp med at funksjonen ikke fungerer pga H&L.

Mvh Cecilie

Hei Cecilie.

Viser til telefonsamtale.

Har tatt denne saken videre med vedkommende som har laget webinaret.  For fremtidige webinarer skal det klart fremgå hva som er mulig i Visma.net Payroll og Huldt & Lillevik Lønn/Visma Lønn.

Med vennlig hilsen

Wenche Jacobsen