Mine områder
Hjelp
Cecilie Willard
CHAMPION *

Fanen "Ferieberegning" burde vært for ALLE brukere av Calender, ikke bare payroll-brukere.

av Cecilie Willard

Per dags dato finnes fanen "Ferieberegning" bare hos de som bruker Payroll som lønnsystem. Hvorfor det? Hvorfor er ikke alle funksjonalitetene i Calender også for oss som bruker andre lønnssystemer?

Jeg foreslår, slik som deres supportavdeling foreslår, at fanen Ferieberegning burde vært for alle som bruker Calender!

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Cecilie

 

Skjermbildet ferieberegning i Visma.net Calendar er kun tilgjengelig våre Payroll kunder.

 

For å være konsistente, og unngå at data må oppdateres flere steder har vi valgt at Huldt & Lillevik Lønn skal være master på ferieavtaler og tilhørende feriedager. 

 

Med vennlig hilsen

Wenche Jacobsen

Product Manager

Cecilie Willard
CHAMPION *

av Cecilie Willard

Takk for tilbakemelding!

 

En vurdering da er å lage en "opplæringsvideo/webseminar" for H&L kunder og en for Payroll kunder. Når jeg fulgte med på webseminaret deres for å få opplæring i Calender, så kom det ikke frem at Ferieberegning kun gjaldt de kundene som kjørte lønn i Payroll. Dette gjelder flere av funksjonene i Calender.

Litt dumt når noe "selges inn" som mulig i Calender, så ender det opp med at funksjonen ikke fungerer pga H&L.

 

Mvh Cecilie

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Cecilie.

 

Viser til telefonsamtale.

 

Har tatt denne saken videre med vedkommende som har laget webinaret.  For fremtidige webinarer skal det klart fremgå hva som er mulig i Visma.net Payroll og Huldt & Lillevik Lønn/Visma Lønn.

 

Med vennlig hilsen

Wenche Jacobsen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"