Mine områder
Hjelp
Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Har man elektronisk pensjonsrapportering bør man slippe avhuking på alle nye

av Nils Fossum

Hei,

De som har elektronisk pensjonsrapportering må huske på å sette hake for det på alle nyansatte som legges inn. Det er lett å glemme og det føles som en unødvendig handling. Det er mye å pass på når nyansatte skal opprettes (for mye pga. manglende mal for nyansatte i systemet dessverre) så dette blir lett en feilkilde for de som sender fil månedlig til sitt forsikringsselskap. Fikk nå svar fra Visma om at dette ønsket dessverre ikke er noe de kan prioritere på nåværende tidspunkt. Dumt synes jeg og litt rart at man heller ikke får et lite takk tilbake for at man har tatt seg bryet med å sende innspill til utviklingsavdelingen.

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Bra innspill Nils.  Er helt enig.  Dette må kunne ordnes.  I tillegg må det være mulig å legge inn dato for endring på status når en ansatt har vært ute i permisjon og starter på igjen.  Har meldt inn dette som en forbedring til forsikringsselskapet.  Det ble mottatt med takk så ser fram til et samarbeid på dette mellom visma og forsikringsselskapet!

Marianne G
CONTRIBUTOR ***

av Marianne G

Enig! Har skjedd meg et par ganger at jeg må kjøre ny rapport fordi nyansatte ikke er med. Tungvint med så mange faner man må innom.

Har kommet med så mange ønsker til Visma (H&L) som det aldri blir gjort noe med, så har i grunn gitt opp. Føler meg nesten litt frekk som bryr meg..

 

 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Helt enig med deg Nils. Dette burde være en enkel sak og ordne med i programmet. Det har blitt veldig mye å huske på i personalbilde.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"