Mine områder
Hjelp
Bodiliren
CONTRIBUTOR *

Personoppsummeringer

av Bodiliren

Har noen av dere hatt problemer med sending av elektroniske personoppsummeringer? Jeg har forsøkt flere ganger, både i går og i dag.  Under sending henger seg, ca på samme ansattenr hver gang,  og etter en lang stund kommer det varsel om ikke sendt. Jeg har sjekket ansattenumrene det henger seg på, og finner ingenting feil der. 

3 SVAR 3
Ørjan Bueklev
CONTRIBUTOR ***

av Ørjan Bueklev

Hadde samme utfordring på lønnskjøring idag, men ingen problemer i forrige uke. Fikk feilmelding på SMTP-oppsett.

 

Hadde lagt inn en egen epost-adresse og SMTP-oppsett i november, så antok det var riktig. Men gikk til slutt inn og sjekket oppsettet (Verktøy | Systemoppsett). Det viste seg at oppsettet fra borte, men da jeg satte på hukk for "Global SMTP-innstillinger" så kom mitt oppsett tilbake, og det fungerte å sende PDF-filer på epost til meg selv og lønnsslipper til ansatte.

 

Kan det være at oppsettet har blitt borte for flere? Prøv å å fall å sette på hukken for "Global SMTP-innstillinger"

Lars-Erik Moltzau
CONTRIBUTOR ***

av Lars-Erik Moltzau

Ja, vi får ikke sendt ut verken personoppsummeringer eller lønnsslipper elektronisk siden mandag.

De mener at det er noe med SMTP-server innstillinger å gjøre, men har fortsatt ikke fått det til å fungere.

Bodiliren
CONTRIBUTOR *

av Bodiliren

Jeg har også oppdaget at lønnslipper ikke går. Hadde ikke kommet så lang i dag tidlig, siden jeg ikke får hentet skattekort heller. 

Har kjørt et par lønnskjøringer med skattekort fra 2020, men frikort ble problemet da. Dette blir en utfordring. Håper noen kan fikse problemene snart 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"