Det jobbes med å rette opp feilen, slik at rapporten kan legges ut på Altinn i løpet av dagen.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Noen som har hørt hvor det blir av oppgjørsrapporten på refusjon sykepenger fra Nav for desember?
Ja, vi har fått de vi ventet på. Helt håpløst at utbetaling skjer 30.12 og at man må vente til etter fristen for a-meldingen for desember med å få tilgang til disse i Altinn. De burde ha vært tilgjengelig samme dag som utbetaling skjer.
Har dere fått denne nå? Jeg har fremdeles ikke fått min...
Denne meldingen er nå lagt ut på Nav.no
Publisert 04.01.2017
På grunn av tekniske problemer er rapport K27 Refusjon til arbeidsgivere for syke- og foreldrepenger ikke lagt ut på Altinn.
Det jobbes med å rette opp feilen, slik at rapporten kan legges ut på Altinn i løpet av dagen.
Ja, jeg ringte Nav i går og fikk beskjed om at den skulle komme i løpet av dagen i går. Men som du sier, fremdeles ingen ting kommet i altinn. Nav burde jo og ha tidsfrister!!!
I november kom jo rapporten allerde 27.11, så jeg skjønner ikke problemet.
Hei Line. Jeg har ringt NAV 2 ganger, de sa at det ville ta 2 virkedager, men det stemmer ikke, på NAV sine sider står det at det var feil på rapporten, og det ble skrevet 21/12-16. H&L sa vi kan ta den med på januar 2017. (Pengene har gått inn på banken) Har vært inni i Altin i dag også, men fremdeles ingen K27 liste?
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.