Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

A-melding tilbakemelding

av Anonymous

Jeg holder på å teste ut a-melding og har sendt for desember 2014.. Jeg får ingen feilmedlinger når jeg sender den til Altinn og den står som levert og godkjent. Men når jeg skal hente tilbakemelding så får jeg opp at den ikke finnes data for dette organisasjonsnummeret.. Og deretter kommer det opp en feilmelding som sier at returmelding mangler meldingsId.. I AltInn finner jeg ikke a-meldingen min hverken i Innboks eller under arkivert..Hva kan problemet være..?

Koblingen til AltInn fungerer helt fint for elektroniske skattekort og jeg har de nødvendige rettighetene i AltInn.

 

Hilsen Beate Hesjedal

1 SVAR 1

av Stian Sundtjønn1

Hei!

Det kan ta litt tid før man får hentet tilbake den delen slik at man noen ganger vil måtte vente litt. Nå er innsending og slikt stengt i Altinn slik at man ikke vil få sendt inn d en for desember lenger.

Når lønn for januar 2015 skal kjøres så vil jeg tro det skal gå bedre for deg med innsending. Om det ikke gjør det så anbefaler jeg deg å sende en epost til support@mamut.com hvor du tar et skjermbildet av feilmelding du eventuelt får. Ettersom du hadde problemer med den siste her nå så anbefaler jeg også å forsøke dette litt i forkant av fristen.

Med vennlig hilsen
Stian - Mamut Support