Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

AUTOINVOICE - faktura for tjenesten

av Anonymous

Vi mottar faktura fra Tripletex for tjenesten Autoinvoice for våre firma. Vi har flere lisenser underlagt en slags Hovedkundenummer i Mamut, og har pr. i dag 5 firma vi benytter Autoinvoice for. Problemet er at fakturaene er utstedt til "hovedkunden" men oppdelt iht. Avtalenummer. Vi må da viderefakturere disse utgiftene til riktig firma, men det er ingen som kan fortelle oss hvilke firma tilhører hvilke avtalenummer, og vi får derfor ingen info om hvilket firma skal betale hva. Har sjekket gjennom innstillinger i Autoinvoice om det stod noe der, prøvd chatten, sendt melding via support, har sendt mail direkte til en kundekonsulent der det ble bedyret at noen fra Tripletex skulle kontakte oss, noe de ikke har gjort så langt - men ingen klarer visst å svare meg/følge opp dette. Begynner å bli for dumt dette, da det er gått mer enn en mnd. siden første forespørsel ble sendt. Tenker at kanskje noen har andre forslag til hvordan jeg skal finne ut av dette? Ander som har samme problemet?

4 SVAR 4

av Dominik Zyngiel

Hei Linda,

 

Jeg har sendt deg en mail med info om hvordan dette kan løses.

Vi kan endre innstillinger slik at alle bedrifter mottar sine egne fakturaer for EHF.

Ønsker deg en fin dag videre.

Stein Haugen
CONTRIBUTOR **

av Stein Haugen

Jeg har det samme problemet.  Kan forslag til løsning legges ut her?

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Stein, tenker du må ta kontakt med Mamut kundeservice og få de til å dele dette på rett firma iht. avtalenummer. Har holdt på med dette i snart 2 mnd. og endelig nå ser det ut for at noen tar tak. Dominik Zyngiel i kundeservice.mamut@visma.com hjelper meg nå, forventer at det blir klart ganske snart. 

av Dominik Zyngiel

Hei Stein,

 

Vi må få en mail med info om hvilke avtalenummer du ønsker at vi skal fakturere separat. 
Da kan vi stille inn at alle bedriftene får separate fakturaer for EHF. 

 

Send gjerne en mail med avtalenummer til kundeservice.mamut@visma.com så skal jeg se på det så fort som mulig : )