avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR *

Annullering av kreditnota

Ved en feil ble en faktura kreditert som ikke krediteres. Hvordan er det mulig å reversere krediteringen?

På forhånd takk for hjelpen:)

3 SVAR 3
Highlighted

Sv: Annullering av kreditnota

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

Highlighted
MODERATOR

Hei,

Hvis dere har kreditert en faktura og dermed produsert en kreditnota så kan ikke denne annulleres med mindre at man velger å tilbakelese en sikkerhetskopi fra før kreditering.

Jeg kan anbefale da å finne frem den opprinnelige fakturaen i Tilbud/Ordre/Faktura modulen og så duplisere den:

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Mamut-One/Hvordan-duplisere-en-ordre-eller-faktura/ta-p/...

Highlighted

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen