Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Annullering av kreditnota

av Anonymous

Ved en feil ble en faktura kreditert som ikke krediteres. Hvordan er det mulig å reversere krediteringen?

 

På forhånd takk for hjelpen:)

3 SVAR 3
MaciejA
VISMA

av MaciejA

Hei,

 

Hvis dere har kreditert en faktura og dermed produsert en kreditnota så kan ikke denne annulleres med mindre at man velger å tilbakelese en sikkerhetskopi fra før kreditering.

 

Jeg kan anbefale da å finne frem den opprinnelige fakturaen i Tilbud/Ordre/Faktura modulen og så duplisere den:

 

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Mamut-One/Hvordan-duplisere-en-ordre-eller-faktura/ta-p/...

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Siden ditt spørsmål er system tekniske spørsmål, flytter jeg ditt innlegg til support.

Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen