Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

B2C(e-faktura rett i nettbank) – en pest og en plage...

av Anonymous

Hei!

Vi gikk nylig over til e-faktura (B2C). Det skulle fungere så bra og gjøre faktuareren enklere. Men det gjør det overhodet ikke. Er skikkelig skuffet, og angrer veldig. Det tok lang tid å plotte alle endringer på kunder som måtte til for å få dette igjennom. I tillegg anbefaler kundeservice å fakturere bare 50 kunder av gangen. Da tar det litt tid når man har 500 kunder som skal ha samme faktura. www.mamutonline.com er trengt og krøkkete, og man blir ofte kastet ut. Det er vanskelig å finne ut av hvem som har ordnet med e-faktura eller ikke.

For kunden er det det ikke enkelt å forstå hva de må gjøre. De får en SMS/mail som de skal følge oppskriften på. Men kun 20% av mine kunder har fulgt denne oppskriften. Det ender med at vi må sende purring pr post til 250 kunder. Så får vi klager fra kunder som ikke har sett originalfaktura.

Skulle gjerne ønske at det var mulig at kunden enkelt kunne opprette e-faktura avtale rett i sin egen nettbank. Men det lar seg altså ikke gjøre – enda. Ber på mine knær at denne funksjonen blir tilgjengelig så fort som mulig!!!

Hilsen meget misfornøyd B2C-kunde!

1 SVAR 1
Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Vi kan bare beklage at du opplever det på denne måten.
Som vi tidligere har formidlet til deg, så jobber vi med de forholdene du har innrapportert, og funksjonalitet du har ønsket deg - uten at vi kan gi deg en konkret dato for en eventuell implementering i en ny versjon.


Mvh

Turi M Sørensen
Senior Support Konsulent
Mamut Support