Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Feilmelding oppdatering av nettsted

av Anonymous
Fikk en feilmelding når jeg skulle oppdatere nettstedet i netthandelmodulen. Fra hjelpesidene står det at man kan prøve å restarte (prøvd, funket ikke), eller reversere siste endring. Usikker på hvordan jeg gjør akkurat det. Uansett, jeg får ikke oppdatert nettstedet, og det er et problem. Nå er det helg og får vel neppe svar fra support før mandag. De siste endringene jeg har gjort er å legge til et par hundre varer med bilde. Det skulle ikke være noe problem da jeg har gjort det før uten problemer, men noe har altså gått galt denne gangen. Skal legge til at jeg fikk samme feilmelding for en uke siden, da hjalp det å restarte og så funket det å oppdatere. Noen andre som har vært ute for det samme?
1 SVAR 1
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Svein. 

 

For å finne ut av hvorfor oppdatering av nettstedet feiler er vi avhengige av at du sender enkelte loggfiler til Mamut Support. 

Vennligst gjør følgende: 

Åpne Mamut. 

Gå til Fil - Databaseverktøy - Gå til firmadatabasens dokumentområde. 

Gå inn i mappen eCommerce.

Gå inn i mappen Log. 

 

Her finner du en rekke filer. Opprett en e-post, legg disse filene som vedlegg til e-posten og send dem til support@mamut.com. Dersom du også oppgir hvilket nettsted dette gjelder i e-posten, vil det kunne hjelpe oss å løse feilen så raskt som mulig. 

 

Mvh. 

Erik - Mamut Support.