Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Hjertesukk: Timeregistrering og prosjektstatus i Mamut Online

av Anonymous

Hei

Vi har noen ønsker mht videreutvikling av Mamut Online:

1. Legg inn en prosjektstatus-knapp i Mamut Online som viser samme informasjon som prosjektstatus-knappen i selve Mamut-programmet. Greit å vite hvor mange timer som er brukt ift. budsjett for den enkelte ansatte også.

 

2. Responsiv design/mobilversjon/app på timeregistreringen: Webskjemaet for timeregistrering er svært lite brukervennlig og tungvindt å fylle ut. En mobilversjon hadde også vært å foretrekke. Vi har prøvd dagens "beta-versjon" av default.mobile.aspx, men timeregistreringsskjemaet der er svært mangelfullt og helt ubrukelig, da det bl.a. ikke går å søke opp eksisterende timelister og legge til noe der.

 

Alternativt, om dere kan tilby en enkel konvertering til eAccounting, begynner vi å bli moden for det, da videreutvikling av Mamut tydeligvis er totalt fraværende og nedprioritert...

3 SVAR 3

av Turi M Sorensen

Hei

Det er for øyeblikket lite utviklingsressurser mot Mamut Online - men jeg skal selvfølgelig ta ønskene dine videre til vår utviklingsavdeling.

Hva gjelder eA, så er konverteringen forholdsvis enkel - og vi kan tilby assistanse med overgangen. Gi meg gjerne et kundenummer så kan jeg sende deg en epost, eller ringe deg, med mer informasjon.


mvh

Turi M. Sørensen

Senior Support Konsulent
Mamut Visma AS

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

 

Hvis jeg har forstått riktig, så er det ikke utviklet overføring av timer fra Visma Time til lønn i eAccounting ennå. Inntil det er på plass, er det ikke aktuelt å konvertere. Blir for tungvint med dobbeltregistrering 🙂

 

mvh

 

Jo

av Turi M Sorensen

Hei

 

Det stemmer at det ikke er noen overføring der enda - så da kan vi se på en eventuell konvertering når en integrasjon er på plass.

Mvh
Turi M. Sørensen
Senior Support Konsulent
Visma Mamut AS