Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Konfigurering av e-post

av Anonymous

Hei,

 

jeg opplevde at e-postenforbindelsen med gmail plutselig ikke fungerte, og la derfor inn alle opplysninger på nytt. Jeg fikk beskjed om at alt fungerte på slutten, men da jeg skulle lukke på slutten, dukket denne beskjeden opp, se vedlagt skjermbilde.

(Det står error code: 0x8004010d dersom det er vanskelig å lese)

 

Hva må jeg gjøre videre?

 

Vennlig hilsen Bente

1 SVAR 1

av Andreas Myrgren

Hei Bente,

Feilkoden indikerer at PST-filen for eposten din i Outlook er skadet. Du kan prøve med å opprette en ny profil og PST-fil i Outlook gjennom å følge denne fremgangsmåten - Oppsett av e-post i Mamut Application Hosting.

Hvis det fortsatt er problem kan det komme av det for lite/slutt på plass på din Application Hosting-konto. Det er mulig at selv se hvor mye lagringsplass som er brukt gjennom at logge inn på www.mymamut.com og se på «Produkter – Mamut Application Hosting – Produktinformasjon». Dersom du er tom for plass kan du enten flytte filer til lokal maskin eller bestille mer plass via salgsavdelingen på telefon 23 20 35 50.

Har du fortsatt problemer etter dette anbefaler jeg at du ringer inn til supportavdelingen på telefonnummer 815 55 470.

Med vennlig hilsen,
Andreas Myrgren, Supportkonsulent.
 


Med vennlig hilsen,
Andreas Myrgren
Senior supportkonsulent