Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Lønnsoppdatering

av Anonymous

Når jeg  gikk inn på lønnssystemet og skulle føre lønn, fikk jeg opp et vindu om å registrere meg som bruker av lønnssystemet osv.    Av en eller annen grunn så fikk jeg d ikke med.  Kan noen svare meg på hva d gjaldt? Eller kanskje gi meg en link til hva det var?

 

mvh

Knut  

3 SVAR 3
Morten Heide
VISMA

av Morten Heide

Hei

Takk for nr.
Da er registreringen fullført.

mvh
Morten H
Visma Mamut Support 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Morten

Fint hvis du kunne ordne dette manuelt. Så skal jeg huske på dette neste år

Kunde nr er 403065

Takk skal du ha

 

mvh

Kunt M.Løvaas

Solborg FHS

Stavanger

Morten Heide
VISMA

av Morten Heide

Hei

Dette er kun en liten info boks som spør om du kan/vil sende en melding til oss om at du også i 2016/nye året kommer til å bruke lønnsmodulen. Denne meldingen kommer kun ved første lønnskjøring på et nytt år.  Siden det oftere er endringer fra Staten på satser/reguleringer osv hva gjelder lønn enn det meste annet du finner i Mamut, vet vi at det noen ganger er nødvendig med tettere oppfølging av det av våre kunder som bruker lønnsmodulen.

For å slippe å sende epost mm til også de av våre kunder som ikke bruker lønnsmodulen, har vi denne registreringen.

Greide du ved et uhell å trykke feil når den meldingen kom, kan vi ordne det manuelt i etterkant.
Om du vil, bare oppgi kundenummer her. Trenger ikke mer enn det, da det vil fortelle oss hvem du er.
Eller om du heller vil, send det til epost til support@mamut.com og skriv i eposten ATT : Morten H, så fikser jeg det på den måten i stedet.   

mvh
Morten H
Visma Mamut Support