to get a personalized navigation.
to get a personalized navigation.
Når jeg gikk inn på lønnssystemet og skulle føre lønn, fikk jeg opp et vindu om å registrere meg som bruker av lønnssystemet osv. Av en eller annen grunn så fikk jeg d ikke med. Kan noen svare meg på hva d gjaldt? Eller kanskje gi meg en link til hva det var?
mvh
Knut
Hei
Takk for nr.
Da er registreringen fullført.
mvh
Morten H
Visma Mamut Support
Hei
Dette er kun en liten info boks som spør om du kan/vil sende en melding til oss om at du også i 2016/nye året kommer til å bruke lønnsmodulen. Denne meldingen kommer kun ved første lønnskjøring på et nytt år. Siden det oftere er endringer fra Staten på satser/reguleringer osv hva gjelder lønn enn det meste annet du finner i Mamut, vet vi at det noen ganger er nødvendig med tettere oppfølging av det av våre kunder som bruker lønnsmodulen.
For å slippe å sende epost mm til også de av våre kunder som ikke bruker lønnsmodulen, har vi denne registreringen.
Greide du ved et uhell å trykke feil når den meldingen kom, kan vi ordne det manuelt i etterkant.
Om du vil, bare oppgi kundenummer her. Trenger ikke mer enn det, da det vil fortelle oss hvem du er.
Eller om du heller vil, send det til epost til support@mamut.com og skriv i eposten ATT : Morten H, så fikser jeg det på den måten i stedet.
mvh
Morten H
Visma Mamut Support
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.