Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Mamut enterprise E5

av Anonymous

Har forstått at brukere av Mamut One MÅ over i nytt lønnssystem fra Tripletex.

Gjelder dette også for brukere av mamut enterprise E5?

5 SVAR 5
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.
Jeg satt i går og svettet med å få Tripletex opp og gå. Mye styr med sending av backup til support, kjøring av script, osv.  Jeg har i Innstillinger nå valgt ''Startdato for lønnsutbetaling'' = 2022-01-01, og lagret. Men tidligere i prosessen valgte jeg 1. oktober 2021 som startdato. Risikerer jeg nå at lønnsmodulen i Mamut blir blokkert?

mvh

Leif Reppen

MaciejA
VISMA

av MaciejA

Hei,

 

Hvis du har valgt 2021-10 som første måned for A-meldinger i Aktiveringsveiviser for Tripletex Lønn så blir det ikke lenger mulig å kjøre lønn / sende a-meldinger i Mamut.
Det må da gjøres i Tripletex fra Oktober. Ved eventuelle spørsmål anbefaler kontakte Mamut support på 815 55 470 eller sende en e-post til support@mamut.no

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen

Det skulle komme mer informasjon snart vedr. integrering av Tripletex lønn. Det er ikke kommet informasjon ennå. Vet dere mer om når informasjon vil komme?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei @Anonymous,

Det stemmer, vi har lagt ut informasjon om integrasjonen på Visma Community, klikk her for å lese mer om integrasjonen og hvordan du aktiverer det. Når du aktiverer Tripletex-lønn integrasjonen i Mamut kan du ikke bruke den gamle lønnsmodulen i Mamut for lønnskjøring lenger, all lønn tas dermed via Tripletex løsningen.

Hvis du har brukt integrasjon mot Expense for reiser og utlegg vil det ikke lenger fungere, så hvis du har behov for denne type funksjonalitet anbefaler jeg at du bytter system helt til Tripletex, da Tripletex-lønn integrasjonen i Mamut dessverre ikke inkluderer modul for reise og utlegg.

Hvis du ønsker mer informasjon om Tripletex og priser anbefaler jeg at du kontakter salgsavdelingen direkte på telefon 21 49 25 20, og hvis du trenger hjelp av Mamut support kan du ringe 815 55 470 eller sende en e-post til support@mamut.no så vil en konsulent hjelpe deg. 

 

Ha en fin dag!

 

Vennlig hilsen

Isabell Hernandez

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei @Anonymous, Mamut One er navnet på programmet og lisensen du betaler for avgjør hvilken funksjonalitet du har i programmet, lisensen Mamut Enterprise E5 er den lisensen med mest funksjonalitet. Det stemmer at lønnsmodulen i Mamut vil bli erstattet av Tripletex sin som da blir integrert i Mamut fra 01.01.2021, men øvrige modulen vil man kunne bruke som vanlig. Det vil komme mer informasjon om dette snart.