Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Problemer med mamut online

av Anonymous

Hei!

Jeg har de siste dagene plutselig ikke fått tilgang til mamut online. Dette er litt kritisk, da jeg både sender og mottar eDokumenter.

Jeg får feilmelding nå jeg prøver å koble til mamut online på nytt.

Følgende feilmelding oppstår:
System.ServiceModel.FaultException`1[Mamut.Business.Activation.ActivationService.ServiceFault]: Error occured while attempting to create new authentication ticket. (Fault Detail is equal to Mamut.Business.Activation.ActivationService.ServiceFault). 

Når jeg logger inn i mamutonline sier den at jeg ikke er knyttet mot firmadatabaser. Jeg var jo knyttet til disse i forrige uke. 

6 SVAR 6
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg har opplevd flere ganger på halvannet år at "Mamut Online" og synkroniseringen feiler og stopper opp. Det løses normalt raskt igjen ved å kontakte kundestøtte som "slår av" og gjør noe for å starte synkroniseringen på nytt. Siden vi - flere og flere - er avhengig av at Mamut Online og synkroniseringen fungerer, kunne det være en idé med et varsel når denne har hengt seg opp mer enn f.eks. etpar timer ?? Evt. at det kommer et rødt ikon e.l. som viser at forbindelsen er nede. Vi bruker Telenor Mobilt Bedriftsnett, og der er det på PC-appen et ikon som indikerer grønt når forbindelsen er OK.

Jeg er rimelig sikker på at det ikke er forhold hos oss som har forårsaket at Mamut Online stopper opp.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Flott! Ser den der.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Preben, 

Har sendt deg en direktemelding. Antagelig må du få et script av meg for å løse dette problemet, så det enkleste er nok om vi fortsetter kommunikasjonen per e-post. Jeg sender deg en e-post straks. 

Lars Johansen 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Lars;

Jeg har har også problemer med Mamut Online, kan du eller noen andre hjelpe meg?

Jeg får faktisk ikke oppdatert firmadatabase til nyeste versjon på grunn av heng i Mamut Online.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Flott! Det funker nå!

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Emil!

Det hadde dessverre oppstått et problem på din bruker, som vi nå har rettet.

Om du nå forsøker å logge inn på www.mamutonline.no skal du få tilgang til firmadatabasene dine igjen. Beklager ulempene dette medførte.

Mvh Lars