Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Skattekort 2020

av Anonymous (Oppdatert ‎02-01-2020 09:52 ( )

Hei,

Ser nå at etter jeg hentet skattekort for 2020, så ligger alle med "Lønn fra NAV" og prosenttrekk!?!🤔

Jeg kjører lønn for 3 firma, og det er kun det ene dette har skjedd med. (selvfølgelig det som har desidert flest ansatte...) 😏

 

Mvh

Laila Fagerland

3 SVAR 3
Godkjent løsning
Line Salvesen
VISMA

av Line Salvesen

Hei Laila!

 

Dette er rettet i versjon 23 av Mamut, så du bør derfor oppdatere så snart som mulig. Dessverre vil ikke oppdateringen rette der dette har skjedd allerede. Der blir løsningen å endre til riktig trekkode på de ansatte. Er det veldig mange ansatte, send en epost til support@mamut.com, og vi kan sende deg et script som gjør det automatisk. Etter at endringen er gjort vil det bli riktig når du henter skattekort fremover.

 

Mvh Line Salvesen

Senior supportkonsulent, Mamut support

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Vi har oppdatert Mamut til 23.0, men jeg forstod det slik på kollegaen min som var på chat med dere, at så lenge jeg hentet skattekort for 2020 før oppdateringen, så måtte jeg korrigere dette manuelt.!?

Er en del ansatte, men tror nok at det er kjappere å korrigere de manuelt likevel.

 

av Line Salvesen

Ja, det stemmer. De må korrigeres manuelt, men når det er gjort, så skal det bli riktig fremover.

 

Mvh Line Salvesen

Senior supportkonsulent, Mamut support