Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Nina Øby Johansen
CONTRIBUTOR *

Utskrift kvittering A melding

av Nina Øby Johansen

Hei

 

Jeg får kvittering tilbake i mamut på godkjent a melding. Må vel skrive denne ut for og få kid nummer etc til betaling ?

 

Regner ikke med det kommer noe tilsendt vedr betaling av skatt / arb g avg?

 

Når jeg skriver ut kvitteringen er denne helt uleselig, bare masse rare tegn  som vist på vedlegget .

8 SVAR 8
Morten Heide
VISMA

av Morten Heide

Hei

Hvis rapporten Betalingsinformasjon/Beløp ifra A-melding viser null/for lite, er det vanligvis fordi man ikke har hentet ned tilbakemeldingen fra Altinn på begge eller den ene peroioden gjeldende for terminen man ser på.  Det er informasjonen fra Altinn som forteller hva som skal betales når og hvor mye.  Uten tilbakemeldingen har ikke Mamut noen mulighet å vite det, og da vil rapporten du nevner vise feil.

Se her for info om å hente tilbakemelding :
http://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Mamut-One/Supportressurser/Supportartikler-Mamut-Busin...

 

mvh,
Morten H - Mamut Support

Siv J. Nilsen
CONTRIBUTOR ***

av Siv J. Nilsen

Ja jeg har rapporten, men får ikke noen tall i denne, både skatt og aga står med kr 0,- selv om a-meldingen er sendt inn i tide. Hva kan jeg har gjort galt?

Fører for to selskap og det andre ble korrekt. I dette selskapet som får ut 0-rapport er det kun 1 ansatt.

Jan Morten Djupå
CONTRIBUTOR **

av Jan Morten Djupå

Merkelig? skal ligge under "avstemming for terminoppgave"

Siv J. Nilsen
CONTRIBUTOR ***

av Siv J. Nilsen

Har fått siste versjon ja, men den rapporten du nevner er ikke utfylt i mitt system.

Jan Morten Djupå
CONTRIBUTOR **

av Jan Morten Djupå

i siste oppdatering 18.3

 

går man inn på rapporter, lønn, Betalingsinformasjon/Beløp ifra A-melding

 

 

 

ang det med Arbeidsboken har jeg ikke opplevd før

Siv J. Nilsen
CONTRIBUTOR ***

av Siv J. Nilsen

Hei og takk for svar! Jeg har gjort dette men når jeg skal skrive ut "Avstemmingsinfo.ods" får jeg tilbakemeldingen "Arbeidsboken kan ikke åpnes eller repareres fordi den er skadet" ??? Har noen opplevd dette?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

etter det jeg har hørt må vi ta printscreen av AA meldingene fra Mamut, legge sammen tallene (skatt og aga) før vi betaler.

Har også fått denne mld fra vår revisor - det fungerte:

Etter at vi har opprettet terminoppgave i Tripletex,  henter vi en kvittering i Altinn.

Ligger under Skjema og tjenester

A06 A-melding – bestill avstemmingsinformasjon

Velg periode, januar og februar nå i 1.termin

Send inn, ligger i min meldingsboks med en gang.

Skriv ut den som heter Avstemmingsinfo.ods

Siv J. Nilsen
CONTRIBUTOR ***

av Siv J. Nilsen

Mamut har lovet at det skal komme nye rapporter innen betalingsfristen, men hvor er disse? Alt dette skulle jo være klart i versjon 18.2!!