to get a personalized navigation.
to get a personalized navigation.
Jeg skal ha synkroniseret min "online" - men får følgende melding:
"System. ServiceModel. FaultException `1(Mamut.Business.Activation.ActivationService.ServiceFault): Error occured while attempting to create new authentication ticket. (Fault Detail i equal to Mamut.Business.Activation.ActivationService.ServiceFault).
Hva skal jeg gjøre?
Solved! Go to Solution.
Hei igjen,
Angående innloggingen på Mamut Online kan du først og fremst forsøke å slette cookies i Internet Explorer. Hjelper ikke det kan du forsøke å sette IE i "compatibility mode" slik (ekstern link). Men ettersom du uansett ikke har fått koblet MBS til Mamut Online ennå, vil du ikke ha noe firma å logge inn på ennå.
Jeg blir nødt til å undersøke feilen du får ved aktivering litt videre, og kommer tilbake til deg så snart som mulig.
Mvh, Lars Johansen
Hei igjen,
Jeg får stadig den sammefeil - dette når jeg går inn via MBS. Går jeg inn via MamutOnline.no får jeg vite at:
"Informasjonskapsler er deaktivert i nettleserinnstillingene dine. Støtte for informasjonskapsler må være aktivert for å kunne bruke Mamut Online."
Til dette har jeg gått inn og tilbakestilt alle innstillinger i Explorer - men det hjalp ikke. Lete etter hvor jeg kunne endre dette - men fant ingen steder som passet. Hvor skal det endres?
Mens jeg skriver dette - kan det tenkes at det er fordi jeg bruker Expl. 11?
Mvh, Claus
Hei Claus!
Det er mulig vi hadde et midlertidig problem med aktiveringstjenesten til Mamut Online tidligere i dag. Jeg forsøkte selv å aktivere et selskap nå, og det fungerte. Kan du derfor vennligst forsøke å koble til igjen nå, og gi meg en tilbakemelding på om du fremdeles får feilmelding eller ikke?
Mvh, Lars Johansen
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.