Mine områder
Hjelp
Mamut One
Mamut One Mamut One expand navigation
Anonymous
Ikke relevant

Vedr oppkobling til Mamut Online

av Anonymous

Jeg skal ha synkroniseret min "online" - men får følgende melding:

"System. ServiceModel. FaultException `1(Mamut.Business.Activation.ActivationService.ServiceFault): Error occured while attempting to create new authentication ticket. (Fault Detail i equal to Mamut.Business.Activation.ActivationService.ServiceFault).

Hva skal jeg gjøre?

6 SVAR 6
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Bjørn!

En av våre konsulenter var i kontakt med deg per telefon i dag, og jeg forstår at dere fikk løst problemet. Kontakt oss gjerne igjen om det skulle være ytterligere problemer.

Mvh, Lars Johansen

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

siden Torsdag.

Får ikke logget inn på RD Webb Access, men knappene der virker ikke.

Har avinstalert oppdateringen til IE 11 så IE 10 kom tilbake.

Virker fremdeles ikke.

MVH Bjørn

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen,

Vennligst forsøk å aktivere Mamut Online igjen nå. Problemene vi opplevde tidligere i dag skal være løst nå. 

Mvh Lars Johansen

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen, 

Angående innloggingen på Mamut Online kan du først og fremst forsøke å slette cookies i Internet Explorer. Hjelper ikke det kan du forsøke å sette IE i "compatibility mode" slik (ekstern link). Men ettersom du uansett ikke har fått koblet MBS til Mamut Online ennå, vil du ikke ha noe firma å logge inn på ennå. 
Jeg blir nødt til å undersøke feilen du får ved aktivering litt videre, og kommer tilbake til deg så snart som mulig.  

Mvh, Lars Johansen

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen,

Jeg får stadig den sammefeil - dette når jeg går inn via MBS. Går jeg inn via MamutOnline.no får jeg vite at:

"Informasjonskapsler er deaktivert i nettleserinnstillingene dine. Støtte for informasjonskapsler må være aktivert for å kunne bruke Mamut Online."

Til dette har jeg gått inn og tilbakestilt alle innstillinger i Explorer - men det hjalp ikke. Lete etter hvor jeg kunne endre dette - men fant ingen steder som passet. Hvor skal det endres?

Mens jeg skriver dette - kan det tenkes at det er fordi jeg bruker Expl. 11?

Mvh, Claus

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Claus! 

Det er mulig vi hadde et midlertidig problem med aktiveringstjenesten til Mamut Online tidligere i dag. Jeg forsøkte selv å aktivere et selskap nå, og det fungerte. Kan du derfor vennligst forsøke å koble til igjen nå, og gi meg en tilbakemelding på om du fremdeles får feilmelding eller ikke? 

Mvh, Lars Johansen