Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Brukerhåndbok Visma Business Byrå

av Anonymous

Hei,

 

Ser at det ved ny versjon av Autopay legges ut oppdatert brukerhåndbok. Jeg har søkt her på Community etter brukerhåndbok for siste versjon av Visma Business byrå. Det ligger kanksje ikke ute?

 

Mvh. Christina

3 SVAR 3

av Einar Fjørtoft

Hei!

Det kan skyldes at det er laget et egendefinert vindu av startvinduet for Byrå.  I så fall blir dessverre stien i selve vinduet som forteller hvor dokumentene ligger borte.  Stemmer ikke det, så ta kontakt med din forhandler som kan hjelpe deg.

Du finner dog dokumentasjonen manuelt ved å gå inn på programområdet for Visma Businees under .\Templates\Bureau\Documents.
Der ligger all brukerdokumentasjon for Byrå, AutoPay, AutoCollect, Visma Importfilter og Visma Dokumentimport. Også releasenotes for Visma Business Byrå ligger der.
Har du ikke tilgang dit, så får du sikkert hjelp far en som har administrasjonsrettigheter.

Vær klar over at brukerdokumentasjonen for Byrå må leses i sammenheng med releaesnotes, Releasenotes for versjon 5.21 og oppover også er brukerdokumentasjonen for alt som er nytt i de versjonene.

Hilsen Einar  

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Denne underfanen virker ikke når man forsøker å få den opp. Hva skyldes dette?

Jørn Wiik
CONTRIBUTOR ***

av Jørn Wiik

Hei

Du kan finne den når du er i Visma Business Regnskapsbyrå (programmet), dokumentasjonsfanen med brukerdokumentasjon som underfane. Denne kan du lagre som et pdf-dokument. Håper dette var til hjelp.

mvh Jørn

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"