Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Feil/ulik sum av transaksjoner og kontoutskrift valuta

av Anonymous

På hovedbokskonto bank GBP førte vi i april en utbetaling merket med valuta USD i stedet for GBP. Vi brukte riktig valutakurs slik at saldo i NOK stemmer. Dette har ført til at det er ulik saldo ved utskrift fra kontoen og sum av transaksjonene på kontoen i GBP. Jeg har prøvd å korrigere ved å reversere bilaget som ble ført med feil valuta og føre det igjen med riktig valuta men det hjelper ikke. Jeg har også prøvd å korrigere kun valutabeløpet men da blir feilen motsatt. Se vedlegg 

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ok, takk for tilbakemelding!

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Karoline. Nei jeg finner ingen løsning på problemet og har heller ikke fått noe svar på forumet.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Lorentz! Fant du en løsning på dette? Jeg har samme problemet, og får heller ikke korrigert det ved å tilbakeføre bilagene.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei! Fint at du benytter brukerforumet. Dette ser ut for å være en ganske spesifikk probemstilling som kan være vanskelig å besvare i et diskusjonsforum. Hvis andre har opplevd samme utfordring og funnet en løsning så hjelp gjerne hverandre.

Skulle det ikke dukke opp noen svar på spørsmålet ditt så anbefaler jeg deg å ta kontakt med support.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"