for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei
Jeg har lagt inn logo i et faktura formular. Ved utskrift er proposjonene på logon blir litt endret. Det virker som om logoen blir litt trykt sammen. Er det noen som har en løsning på det?
Hvis dette er et formular som du også bruker til andre kunder ville jeg gjort nesten det samme - men tilpasset bildet i forhold til dimensjonene som er angitt for bilde-holderen i formularet - for å unngå at formularet blir ubrukelig for de andre kundene.
Sjekk forholdet mellom dx og dy i formularet, og få de som har levert deg logoen å stille med ny logofil med de korrekte dimensjonene.
Eventuelt kan du tilpasse bildet slik at dette har det samme forholdet mellom bredde og høyde. Tilpassning av bildet gjør du enkelt i feks programmet Paint.net ved å utvide bilde-canvas, eller kutte litt i blidet dersom det er rom for det.
Hei!
Høyreklikk logofil og velg egenskaper for denne. Under fanen detaljer finner du dimensjonene til bildet. Piksler i bredde og høyde.
I formularet beregner du og legger inn tallverdien med samme forhold mellom dx(bredde) og dy(høyde).
Det har fungert hos oss.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.