for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Jeg har flyttet klienter fra VB til NXT ganske greit, men før helgen møtte jeg veggen med Periode og År.
Jeg må inn på hver enkelt klient å foreta minst 30 museklikk før det er klart for regnskapsfører:
Hittil har jeg flyttet nesten 200 klienter fra VB til NXT. Ca 130 klienter gjenstår.
Et relativt velfungerende oppsett på Visma.net Admin har gjort denne prosessen helt ok å gjennomføre.
Rask og enkel cirka-kalkyle: Minst 10 000 museklikk kun for å klargjøre Periode og År for NXT i vårt tilfelle.Løst! Gå til løsning.
Tusen takk for tips, @Mikael Björk !
Endte opp med å bruke Microsoft Power Automate.
Nå sprer ordet seg internt her hos oss om dette verktøyet og mulighetene, så nå blir det langt mindre musearm på mange her 🙂
Brukte opptaksfunksjonen for å registrere alle stegene. Dette ga meg mer kontroll nå når jeg brukte dette for første gang, men skal definitivt undersøke AI i tillegg på dette.
MEN: Jeg hadde like fullt ønsket at Visma hadde bedre løsninger i sitt grensesnitt for masse-håndtering generelt.
Hej Harald. Förstår ditt problem. Har du testat till exempel Microsoft Power Automate Desktop eller något annat RPA verktyg?. Du kan få bra hjälp att börja använda det med hjälp av ChatGPT.
Tusen takk 🙂
Ikke forsøkt dette, men helt klart en mulig vei å gå hvis ikke Visma snart kommer på banen.
Sitter fortsatt og håper at Visma Periode & År ser behovet for at vi som administratorer har et behov for mer effektiv administrasjon av porteføljen. For meg er dette blitt den definitivt største flaskehalsen i flytteprosessen fra VB til BNXT.
F.eks. at vi kan administrere lisensen i Visma.net Admin hadde løst mye. Og om vi selv kunne definert standard oppsett for nye klienter.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.