Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Reservert av andre prosesser

av Anonymous

Hei,

 

Skal fakturere, får feildmld; 1 av radene var reservert av andre prosesser, og ble ikke behandlet.

 

har prøvd følgende:
Tabeller, felles, aktiv bedriftsprosess, har forsøkt opphev låsing, men ingenting skjer.

 

2 SVAR 2
Bente Sylte Larsen
CONTRIBUTOR **

av Bente Sylte Larsen

Det er lenge sida du la ut problemet ditt, - så det er godt mulig du har løst det fra før.

 

Det er mange plasser å fjerne låsinger. Prøv denne; stå i vindu der du får opp feilmeldingen. Hent fram ny kolonne, hak av for kontrollkolonner nede i dialogboksen, søk deretter fram Prosessnr i rubrikken for Skjulte kolonner. Da får du fram ny kolonne  og forhåpentligvis finn du prosess det er henvist til. Merk da den rubrikken og bruk tastene Ctrl + Shift + Delete. Obs du kan vare slette prosessen dersom det er du som har sperra den, eller dersom du har administrasjonsrettigheter.

 

Det kan også vere så enkelt som at siste linja er tom,- og at det ikkje godttas (bla i bilagsregistrering), --> løses ved å slette linja.

Andra ganger kan det vere eit problem at det ligg oppe ei forhåndsvisning av eit bilde, - og det kan sperre for prosessen. Lukk da alle forhåndsvisninger og vindu som ikkje er nødvendig å ha oppe.

Har også vore ute for at eg ikkje får effektivert ordrer i Enkelt fakturering, dersom eg står i fliken for vedlegg. Det ordner seg når eg går tilbake og viser rett flik.

Henrik Søe Jensen
CHAMPION *

av Henrik Søe Jensen

Prøv følgende:

Stil dig linjen du vil slette og tryk Ctrl +Shift + Ins og derefter Ctrl + Shift + Del

 

Håber det virker.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"