Mine områder
Hjelp
Contributer
CONTRIBUTOR **

Sende SMS til kunde fra ordre

av Contributer

Hei, lurer på om det er mulig å sende SMS meldinger til kunder fra ordre for å varsle om leveringer, forsinkelser etc.. Er dette en modul i Visma og hva koster den evt å få implementert ?

Noen som har vært borti dette ?

8 SVAR 8
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Per Øyvind Tydal ordnet dette for oss!

Vanvittig god løsning, Visma eAccounting og en Google konto gjorde underverker.. 

Automatisk sms til kunde, både ved registrering av avtale og en påminnelse dagen før 🙂

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Heisann, jeg er også interessert i en SMS løsning som kan sende ut en hyggelig påminnelse f.eks 5 dager etter at en faktura har forfalt, eller en SMS til mine kunder når varer er klare for henting/levering eller når det oppstår forsinkelser. Kunne også tenkt meg å sende ut en bekreftelse på SMS til kundene når jeg oppretter en time i Outlook kalenderen. Er dette mulig å få til med løsningen ?

av Per Øyvind Trydal (Oppdatert ‎27-08-2021 07:54 av Per Øyvind Trydal PARTNER )

Hei dilldall66

 

Notify kan sende ut en SMS/e-post for å varsle om en eller annen hendelse. Det kan være fakturaer som har forfalt, ordre som er klar for levering/henting, ordrebekreftelse, betaling av faktura, påminnelser om avtaler (f.eks Google Calender). Har vedlagt eks på påminnelse om forfalte fakturaer hvor Notify overvåker kundereskontro og forfallsdato for å sende ut en SMS eller e-post dersom en faktura har forfalt. Ta kontakt med din forhandler for mer info

 

 

Skjermbilde.JPG

 

 

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
arne fure
PARTNER

av arne fure

Det finnes flere leverandører av slike løsninger, vi i ØkonomiBistand har naturligvis også laget vår SMS løsning for Visma Business, samt flere andre kunde ønskede utvidelser av Visma Business. 

 

Søk oss og andre opp på nett, f.eks. ved å søke på "sms visma business" i Google.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hvordan kan jeg bestille denne løsningen? 🙂

av Per Øyvind Trydal

Hei, send en e-post til meg trydal@vismabusiness.net med kontaktinfo så tar jeg kontakt

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Är du Visma-partner till Daniel? Eller är det kanske bättre att Daniel tar detta vidare med sin partner!


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Godkjent løsning
Per Øyvind Trydal
PARTNER

av Per Øyvind Trydal

Hei, ja det er mulig Smilefjes glad, men det krever en plugin i Visma som er koblet mot en SMS provider, f.eks Vianett

Jeg har laget en slik plugin for flere for å kunne sende SMS meldinger fra ordre eller kundekortet.

Prisen for dette avhenger av hvilket abonnement man velger hos SMS Provider.

Prisen for plugin følger SMS abonnementet.
Det er ikke mulig å bruke ett vanlig mobilabonnement i slike integrerte løsninger Smilefjes overrasket

 

Ta kontakt med meg for mer informasjon om løsning/pris og komme-i-gang.

 

Skjermbilde.PNG

 

Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og "Godta som løsning" hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"