for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei, lurer på om det er mulig å sende SMS meldinger til kunder fra ordre for å varsle om leveringer, forsinkelser etc.. Er dette en modul i Visma og hva koster den evt å få implementert ?
Noen som har vært borti dette ?
Løst! Gå til løsning.
Per Øyvind Tydal ordnet dette for oss!
Vanvittig god løsning, Visma eAccounting og en Google konto gjorde underverker..
Automatisk sms til kunde, både ved registrering av avtale og en påminnelse dagen før 🙂
Heisann, jeg er også interessert i en SMS løsning som kan sende ut en hyggelig påminnelse f.eks 5 dager etter at en faktura har forfalt, eller en SMS til mine kunder når varer er klare for henting/levering eller når det oppstår forsinkelser. Kunne også tenkt meg å sende ut en bekreftelse på SMS til kundene når jeg oppretter en time i Outlook kalenderen. Er dette mulig å få til med løsningen ?
Hei dilldall66
Notify kan sende ut en SMS/e-post for å varsle om en eller annen hendelse. Det kan være fakturaer som har forfalt, ordre som er klar for levering/henting, ordrebekreftelse, betaling av faktura, påminnelser om avtaler (f.eks Google Calender). Har vedlagt eks på påminnelse om forfalte fakturaer hvor Notify overvåker kundereskontro og forfallsdato for å sende ut en SMS eller e-post dersom en faktura har forfalt. Ta kontakt med din forhandler for mer info
Det finnes flere leverandører av slike løsninger, vi i ØkonomiBistand har naturligvis også laget vår SMS løsning for Visma Business, samt flere andre kunde ønskede utvidelser av Visma Business.
Søk oss og andre opp på nett, f.eks. ved å søke på "sms visma business" i Google.
Hvordan kan jeg bestille denne løsningen? 🙂
Hei, send en e-post til meg trydal@vismabusiness.net med kontaktinfo så tar jeg kontakt
Är du Visma-partner till Daniel? Eller är det kanske bättre att Daniel tar detta vidare med sin partner!
Hei, ja det er mulig , men det krever en plugin i Visma som er koblet mot en SMS provider, f.eks Vianett
Jeg har laget en slik plugin for flere for å kunne sende SMS meldinger fra ordre eller kundekortet.
Prisen for dette avhenger av hvilket abonnement man velger hos SMS Provider.
Prisen for plugin følger SMS abonnementet.
Det er ikke mulig å bruke ett vanlig mobilabonnement i slike integrerte løsninger
Ta kontakt med meg for mer informasjon om løsning/pris og komme-i-gang.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.