Mine områder
Hjelp
Frode_Antun
PARTNER

Sjekk SAF-T kodene dine

av Frode_Antun

Det har kommet nye SAF-T konti. Disse er med på versjon 16.10, men du kan importere dem til VBsys på tidligere versjoner - helt tilbake til versjon 13. 

Og du bør ta en kontroll på om du har rett SAF-T konto i kontplanen din. At VBus forteller om Ekstakt match i Standardkonto status betyr ikke at SAF-T konto er rett. Jeg har satt opp en oversikt over konti hvor VBus ofte gir feil forslag - som jeg anbefaler at du sjekker:

frode.antun.no/VBus/blogg/SAFT.htm 

5 SVAR 5
Zubair09
CONTRIBUTOR *

av Zubair09

Do you know if the VAT codes used by the test firms in the Community correspond to the SAF-T VAT codes? You can view it by clicking here on the website

Lisa Hansén
PARTNER

av Lisa Hansén

Jag har skickat dig ett mail 😀

Men jag ska försöka förklara vad jag menar: jag har laddat ner och installerat "avgiftskode" och "standard avgiftskode (SAF-T)" från Partner community (https://vucustomer.visma.com/Download?areaId=435). Men jag tycker inte SAF-T avgiftskoderna stämmer i tabellen "Avgiftskode" i den nedlastningen. Se bild nedan på ett exempel jag finner är feil.

Avgiftskode och SAFT avgiftskode.jpg

Frode_Antun
PARTNER

av Frode_Antun

Importer denne StandardVATCodesNorway_NO.txt til VBsys.

Lisa Hansén
PARTNER

av Lisa Hansén

Hej Frode,

Jag har upptäckt detta också.
Vet du om momskoderna stämmer med SAF-T momskoderna som anges i de test selskapet som finns i community?

Frode_Antun
PARTNER

av Frode_Antun

Jeg forstår ikke helt spørsmålet ditt; hva mener du med test-selskapene som finnes i community?

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"