Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Åpen post kunder pr 31 12 13

av Anonymous

Hvordan får vi ut åpen post liste på kunder pr 31.12.13 som tilsvarer saldo på konto 1500 nå etter at vi har ført masse i 2014?

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

For å kjøre ut åpne poster pr.31.12 må du bruke transaksjonsliste og huke av for åpne poster. Denne listen er historisk og viser hva som var åpne poster på et gitt tidspunkt tilbake i tid. Den aldersfordelte listen klarer ikke å hente opp dette på samme måten.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Ja og prblemet er at vi fakturerer inn i nytt år før vi er ferdige med de siste fakturajusteringer i 2013, slik at listen kan ikke kjøres ut slik du foreslår ( jeg har prøvd det også hvert år...) Det burde vel Visma få til???

Eva Fjeldstad
CONTRIBUTOR ***

av Eva Fjeldstad

Åpne poster aldersfordelt, kan du bare gi opp. Den tar med poster med nyere dato selv om du prøver å sette pr. 31.12. Hvis du velger regnskap-kunder-lister-transaksjonsliste og huker av for åpne poster, så kan du få det til. Akkurat dette har jeg brukt så mye tid på at jeg de siste årene forsøker å få kjørt ut liste før vi fakturerer noe på nytt år. Revisor etterspør alltid aldersfordelt åpne poster hos meg, men det klarer jeg altså ikke å levere hvis vi først har fakturert på nytt år. Hvis noen fra Visma, eller andre har en løsning på dette så ville jeg blitt glad 🙂

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"