Mine områder
Hjelp
Egil Søyseth
CHAMPION *

Autofaktura med fritekst vil ikke inn i dok senter fra contracting.

av Egil Søyseth

Har fakturaer fra EP engross Spesielt Whurt sine som jeg ikke får inn i dok senteret fra contracting. 

Den har vist noe fritekst i seg. Ikke vet jeg hvilken fritekst dette er, for alle varene der som ikke er lagt inn på prisfil er lagt inn som grossistvarer og 10000. Dette gjelder veldig mange varer fra whurt.

Det hjelper ikke å legge inn prisfil på nytt , for dette er prøvet.

NB! har en autofakt som skulle ha vært slettet i dok senteret, dette må vist gjøres av de i bunkersen dvs de i utvikling. Dette skulle vist vært gjort for lenge siden men de på utvikling har vist veeeeldig lang ferie. 

4 SVAR 4
Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous


Først må de finne fram til området hvor autofaktfilene ligger.
Gå på Ordre – Autofakt, velg grossisten og gå til Grossistinnstillinger. (Noter også nummeret på grossisten)
Her har du «Område for autofaktfil» og det er der autofaktfilene lagres. (Det er gjenre slikt som P:\Contracting\Autofakt\)
Under dert ligger en katalog som heter BACKUP.
Her ligger de 10 sist mottatte autofaktfilene for hver grossist.

Filen har navn som AFgggkkk.xx
   Hvor   ggg = grossistnummer
             kkk = klientnummer (000 hvis hovedklient eller klinter ikke er i bruk)
              
xx = er løpenummer 00 til 09 hvor 00 er nyest og 09 eldst

Send filene for den aktuelle grossist som vedlegg til e-post.

Egil Søyseth
CHAMPION *

av Egil Søyseth

Hvørdan får jeg til å eksportere denne ut fra contracting. Den er importert og ligger inne i contracting. Fila er slettet fra importserver.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Da må du sende en e-post til support med problemet og legge ved minst ei Autofaktfil (som ikke vil til DokSenter) fra denne grossisten.
Vi må jo se hva den inneholder for å finne ut hva som feiler.

Egil Søyseth
CHAMPION *

av Egil Søyseth

Det hjelper ikke å danne ny xml fil i autofakt contracting.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"