for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei.
Er det flere som sliter med Boligmappa. Ved registrering av ny kunde velger jeg boligmappa og hent info, dette går bra, men når jeg trykker koble til skjer det inge ting og jeg får opp melding Boligmappen svarer ikke. Da må jeg avslutte programmet (dvs at jeg må ut av Visma Contracting) og logge inn på nytt. Går inn igjen i kunderegisteret henter opp kunden og trykker hent info. Da popper plutselig alt opp og kunden er koblet mot boligmappa??. Har brukt boligmappa flittig i veldig lang tid, men dette problemet har dukke opp nå og er nytt for meg
Bjørg A
Hei!
Har dere versjon 11.11.02 av visma contracting?
og når oppsto dette problemet?
Vi har 11.11.02 og problemet dukket opp i månedskiftet juni/juli. I går gikk alt fint, men i forrige uke var det ille. Tull hver eneste gang jeg skulle koble til. Ikke problem med å få hentet info fra boligmappa, men det når man trykker kobler til.. da skjærer det seg.
Bjørg Astrid
Hei igjen
Da har jeg sendt deg to nye programmer som det er blitt gjort endringer i etter versjon 11.11.02.
så håper vi dette retter problemet.
Ha en fin dag:)
Ligger disse filen tilgejngelig for nedlasting? Vi har fremdeles disse feilen fra tid til annet.
Hei
De ligger ikke tilgjengelig her
men jeg kan sende de også til deg
Men dere må ha versjon 11.11.02 av contracting
Jeg har og hatt problem med boligmappen i lengre tider. Kan du sende de filen til meg også?
Hei
Jeg sender deg programmet på mail:)
Ser ut til å ha løst minneproblemet.
Gjelder dette minnekonflikt også??
Synes ting var veldig greit en stund, men nå må jeg ut og inn av Visma annenhver gang jeg skal inn i boligmappa!!
Har siste versjon!
Hei Thrine
Hvis du har siste versjon av contracting, 11.11.02, så skal jeg sende deg 2 nye programmer.
Sender deg disse på mail nå:)
Hei, samme problem her.
Kan du sende filene til meg også?
Mvh Janne Møller
Hei Janne
Jeg sender deg en mail med disse programmene:)
Problemet mitt ble løst 🙂
Takk Da har jeg kjørt inn de nye programmene og håper dette løser problemet
har tilsvarende problemer og problem med at når jeg skal legge til en kunde, sier systemer at jeg må gå ut av Visma og inn igjen. Dette skjer flere ganger om dagen, litt lei Bolilgmappafeil egentlig, selv om vi bruker den mye
Hei
Hvilken versjon er det dere har av visma contracting pr i dag?
og er dette problemet noe som nettopp har oppstått?
VI har Visma 11.11.02 og dette problemet har vært der siden i våre ihvertfall
Hei igjen
Da har jeg sendt deg to nye programmer som det er blitt gjort endringer i etter versjon 11.11.02.
så håper vi dette retter problemet.
Ha en fin dag:)
Visma Software AS
Karenslyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Tlf: 09101