Mine områder
Hjelp
Konrad Risnes
CONTRIBUTOR ***

Contarcting- Superoffice

av Konrad Risnes

Hei

er det nokon som har Contarcting og Super Office? og om dei har korleis fungerer integrasjonen mellom dei?

3 SVAR 3
Godkjent løsning
Atle Jan Westrheim
CHAMPION *

av Atle Jan Westrheim

For ordens skyld vil jeg gjøre oppmerksom på at nevnte feil er løst av Keyforce i juni.

Atle Jan Westrheim
CHAMPION *

av Atle Jan Westrheim

Fungrer fint hos oss også etter at det ble driftsatt, men under installasjonen så fulgte ikke alle ordrer og faktura for noen kunder med fra Contracting. I følge Keyforce så jobber utviklerne med det som viser seg å være en feil. Tre måneder etter i gangkjøring så har de ennå ikke løst problemet.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei. Vi har dette og det fungerer fint. Fakturaer og ordrer inkl. timer og materiell vises i et web panel i SuperOffice på kunden/kontakten. Vi bestemmer hvilke kontakter i SuperOffice som skal kobles med hvilken kunde i VC.  

Vi synkroniserer/kobler kunder fra SuperOffice over til VC etter at vi har importert de til SuperOffice med et program som søker de opp i telefonkatalogen (SOFastreg, fra leverandøren Keyforce). 

Litt vanskelig å forklare alt her men det var vi som fikk i gang denne integrasjonen i sin tid når vi skulle bytte regnskapssystem og kravet til VC den gangen var at vi kjøpte hvis det ble utviklet en integrasjon mot SuperOffice. 
Norsk Web Utvikling (Nå Keyforce) fikset dette og vi er fornøyd.  

 

Mvh. 

Stig Hansen
Leithe & Christiansen AS 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"