Mine områder
Hjelp
Thrine Hoel
CHAMPION *

Finner ikke vedlegg (som skal legges v faktura Autoinvoice)

av Thrine Hoel

Prøver å hake av vedlegg som er klargjort for fakturering via Autoinvoice, men får plutselig feilmelding som sier "finner ikke vedlegget!"

Det er fakturert flere fakturaer på samme kunde OG ordre, og det har aldri vært noe problem å legge ved timeliste i pdf som er det samme som jeg prøver på nå!!???

Jeg har prøvd å slette tilknytning og legge til på nytt, samt gi dokumentet nytt navn osv, men ikke noe hjelper!

Dette haster da kunden venter på faktura og godtar ikke faktura uten timelisten!



3 SVAR 3
Godkjent løsning
Thrine Hoel
CHAMPION *

av Thrine Hoel

Hm, prøvde på nytt nå med nytt navn på pdf filen og da gikk det!!

Var nok for langt og det har jeg aldri opplevd tidligere, men sikkert aldri hatt så langt navn 🙂

 

Takk igjen 😉

 

Thrine Hoel
CHAMPION *

av Thrine Hoel

Hei,
Ja, har lest dette, men vi har ikke lagt inn ny versjon enda og da burde det ikke være noen endringer på dette!
Og når det ligger andre vedlegg på ordren som er sendt tidligere som jeg får huket av - da skjønner jeg ikke noe!

Men, takk 🙂

 

May Britt Øybost
CONTRIBUTOR ***

av May Britt Øybost

Hei. Ser det ligger et nytt brukertips fra Svein Holanger fra 1.11. når det gjelder vedlegg til fakturaer, har du lest dette. Ligger også endel kommentarer på dette brukertipset.

https://community.visma.com/no/software/produkter/Tilleggsprodukter/Visma-AutoInvoice/Brukertips/Ved...

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"