Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Handyman brannmur

av Anonymous

Uansett om man bare velger å oppdateret handyman så spør VC om man skal oppdatere digitalpenn. Et stk. unødvendig klikk hver gang for å svare nei. 

Det må bli en mulighet til å kunne oppdatere bare enkelte eller utvalgte linjer fra import. 
I dag er det alt eller ingenting pr. saksbehandler.
Noen ganger er det ordrer som trenger avklaring imens andre er ok og skal videre til lønn/ordre

Hvorfor kommer ordrer som bare har statusendring inn til godkjenning i brannmur? 
Disse har ikke timer eller materiell. Hva er det man egentlig skal godkjenne?
Det er uforståelig for meg at jeg skal måtte godkjenne en import fra Handyman som ikke inneholder noe som helst.  

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg har lagt inn forslag til at det gjøres noe med det.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk. 

Ang. punkt 3 så er det i utgangspunktet uproblematisk å trykke oppdater og så ta unna alle de ordrene som bare har statusendring sammen med resten men når jeg til enhver tid har ca. 100 ordrer aktive så blir det en del statusendringer og det blir uoversiktlig. 
Jeg må jo uansett inn på hver ordre for å se at det ikke er timer og materiell der, ellers blir det ingen kontroll.  
Det indikeres inget sted om ordren inneholder timer og materiell eller ikke.  

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Har diskutert det med programmererne.

1) Digitalpenn:
    Vi skal se om vi kan gjøre noe her ved å splitte det på to menylinjer.

2) Oppdatere enkeltlinjer:
    Detter er planlagt i versjon  5.30 som kommer til høsten.
    Da skal du også kunne oppdatere fra ordren / spørring / timer eller materiell

3) Statusendringer uten materiell og timer:
    Det skal ikke være nødvendig å godkjenne linjer uten timer og materiell. Disse skal oppdateres når du trykker på Oppdater.
    Ellers så «forsker» programmererne på muligheten for automatisk oppdatering, men det må gjøres noe når et gjelder utskrifter.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"